2009. november 22., vasárnap

Nyeremény nyakörv / Collar giveaway

Újabb apró öröm – a számláló szerint megtörtént a 10 000. látogatás a davir dog design blogon. Köszönjük mindenkinek, aki kíváncsi volt ránk az elmúlt évben! :) Egyúttal játékot hirdetünk, egy ilyen nyakörvet szeretnénk kisorsolni a jelentkezők között:
A new pleasure for us that the visitor counter hit the number 10 000. Thanks for everybody who visited us! :) We make a free giveaway game with a collar:


Jelentkezni bármilyen hozzászólással lehet, december 6-ig. A sorsolást Pocok végzi majd, ahogy előzőleg is, tehát ő kell megvesztegetni... :D
Please leave a comment if you want to participate in the game. Pocok will draw as previously, so you must buy him off... :D

22 megjegyzés:

Totalfeckineejit írta...

I want to win the collar.Pocok, please choose me!

aarkus írta...

Gratulálok a szép nagy, kerek számhoz! Nagyon szép a nyereménytárgy, de átmeneti kutyahiány miatt most nem pályázom rá! Hajrá többiek! :-)

Mizo írta...

Lehet, hogy ez papagájon is jól mutatna, olyan szuper..... de azért lenne itt egy kutymorgó is!!!!:-)))

micu írta...

jujj de szép:)én is elfogadnám:)bár én a Noésoknak ajándékoznám karácsonyra:)

Swiedebie írta...

This collar is so cool! Congrats, Davir!
Choose me, choose me!

ingermaaike írta...

Oh Bruce or Puck would look so handsome with that collar!

Star of the East írta...

We have 14 dogs, so can ALWAYS use some awesome collars :D

Kökörcsin írta...

Pályázom én is. Ez is jól mutatna a Banyán :)

Apró írta...

Gratulálok a szülinaphoz és a szép számú látogatóhoz is!
Csak így tovább!

anyámlánya írta...

:-)

egy év; 10 000 látogató!
vannak ám itt jó hírek!

pályázom a nyereményért én is, de azzal a megjegyzéssel, ha netán megnyerném, azt szeretném egy menhelyről örökbefogadott kutyus javára felajánlani.

ha ide hozza a szerencse a nyereményt, Davir, Téged foglak megkérni közvetítőnek, cserébe egy fotóért a boldog eb és a nyakörv találkozásáról.

és újfent csak elismerésem! :-)

Martice írta...

Ooh pick me pick me...

This would fit so great with this black and whitey: http://martaandthe.blogspot.com/2009/05/miro-and-litto.html

kraplap írta...

Pocok, Peggy wants this collar so very much.... great puppy eyes !

enchantedhue írta...

all your collars are fabulous - and this particular one looks like it's been made for my pitchblack Shadow, who is a very timid, yet bold Chow Chow-Border Collie mix :-))

ritter írta...

V., Isten éltessen sokáig!

-Kelly- írta...

Gratulálok a 10000. látogatóhoz a blogon!
Nagyon szép a nyakörv, elfogadnám :-)

Szecsu írta...

Juj énisénis!!! :o)
Nagyon jó a nyakörv!
Grat a 10000 látogatóhoz! :o)

Szecsu

Névtelen írta...

NORBI (CSÉZLI)
Én is itt vagyok Csipivel az élen : )

Tünde írta...

Kedves davir,

Gratula a szép számban előforduló látogatásokhoz!! Csatlakozom anyámlányához, ha esetleg úgy hozza a sors, én is felajánlanám a nyereményt egy kutyusnak.

exPocok írta...

Jelentkezem a nyereményjátékba!
Pocok! - felhívom figyelmedet, hogy engem is Pocoknak hivtak amikor iskolás voltam :) Úgyhogy kérlek druszám, sorsold az én kutyáimnak ezt a gyönyörüséges nyakörvet ;)
További sok látogatót és vásárlót kívánok a jövöben is!

Szilvi írta...

Mi is szeretnénk részt venni a nyereményjátékban Batyuval!
Gratulálok a sok szép termékhez!

Kicsizsu írta...

Húúú, de szép nyakörv. Én is pályáznék rá. Gratulálok a sok látogatóhoz az oldalon!!!

davir írta...

Mindenkinek köszönjük! / Thanks for everybody!

A jelentkezést lezárom és hamarosan jövök a sorsolás eredményével. / I close this list and shortly come with the winner of drawing. :))