2009. január 12., hétfő

Bordó apróvirágos kollekció (nyakörv és kiképzőpóráz) / Claret flowered collar and multifunctional leash


Kedvelem az állítható hosszúságú pórázokat, nagyon praktikusak, hiszen többféleképpen lehet őket használni. Az ilyen - általában kiképzőpóráznak vagy multifuncionális, többcélú póráznak nevezett - felszerelések legtöbbször vastag, kemény bőrből készülnek, ami nehézzé teszi őket. A 13 kg-os kutyámmal nem lenne kényelmes egy súlyos pórázt magunkkal cipelni, a sima nylon pórázak meg nem tetszenek, olyan egysíkúak. Ezért is találtam ki, hogy készítek egy könnyű kiképzőpórázt, ami az állítható pórázok minden előnyét ötvözi kézbe simuló puhasággal, könnyedséggel és persze nem utolsósorban esztétikus.

Ez a bordó volt az első multifunkcionális póráz, amit csináltam és nagyon bevált. A bordó anyaghoz antik fém alkatrészeket választottam, szerintem nagyon jól passzol hozzá. Nem gondoltam volna, hogy egy kan kutyának ilyen jól állhat egy apróvirágos minta, de lőn! (Remélem, mindenki elnézi nekem iszonyatos elfogultságomat... :D) Többféleképpen használható: félbehajtva, azaz röviden kb. 1 méteres, a leghosszabb mérete majdnem 2 m, köztes állításban vállra akasztható, extrém esetekben a kutya rövid időre kiköthető vele (bár ezt nem nagyon ajánlom :). Ráadásul kicsire összehajtható és így zsebre tehető, ha nincs rá szükség. Mint minden általam készített felszerelés, mosóhálóba téve mosógépben is mosható, így könnyű tisztán tartani. A közeljövőben hám is készül majd ebből az anyagból, remélhetőleg sokak tetszését elnyeri majd!

És most jöjjenek a képek:



Nincsenek megjegyzések: